Hoşgeldiniz

ip-numaram.com IP adresi Blogumuzdaki hiçbir dosyada trojan virüs içeriği yoktur! Sitemizden kaliteli ve sağllam bilgiler öğrenmeniz dileği ile ...

24 Haziran 2013 Pazartesi

2013 Web Hack ARŞİVİ [satılık !]

İyi günler okurlar...

        Aranızda hacker olmak isteyen,hacker olup bilgisini yeteneğini ilerletmek isteyen kişiler olabilir.

Ajanlar.org da çalıştığım zamanlar 2011 yılından beridir düzenli olarak yaptığım HACK ARŞİVİ ni satıyorum.
2012 yılında ajanlar.org timini bıraktım. Bu yüzden 2013 arşivini sunmadım... Hepsi videolu anlatımlar ile desteklenmiştir !  İçinde ;

1.Web Hack 
* Sql injection açığı ve kullanımı yardımcı programları taktikleri,
*HTML açığı kullanımı
*Joomla açığı ve kullanımı
*Token açıkları ve kullanımı
*LFI , RFI açıkları ve kullanımı
*Wordpress,Vbulettin,Joomla web siteleri için brute force programları
*Ddos programları 
*Shell sokma,config çekme,shell kullanımı,shell arşivi
*Tüm ülkelerin web uzantıları (her açıkta işe yarar)
*Xpool açığı

2.Pc Hack & Kişisel hack
*Fake site yapımı
*Wordlist oluşturucu
*FACEBOOK HACK ( kesin sonuç ) 
*İndex maker
*Windows 7 ve Windows 8 Orjinal yapma crack programları
*Program serialleri

3. Yazılım Dilleri Eğitimi 
*Visual Basic eğitimi. ( Videolu)
*Crypter yapımı (Videolu)
*Keylogger yapımı (Videolu)
*PHP Dil eğitim seti ( Flash anlatımlı )

4.Photoshop & Desinger
*Photoshop CS4 !60! mb

Gelelim fiyatına : Böyle bir hack arşivi 100 TL den aşağı satılması aptallıktır. Fakat arşivi 30 TL ye satıyorum ! Ödeme şekli VISA Karta havale şeklindedir.İlgilenen arkadaşlar ; http://www.facebook.com/Lies59 Adresinden arşiv ile ilgili daha kapsamlı bilgi alabilirler. Satın alma işlemi içinde bu hesaptan ulaşabilirler.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

slm ben almak istiyorum iletişim Massive Stroke